martes, 8 de agosto de 2017

#liburuak #hirigintza | Haurbanistak : zure hiria begiratzeko eta pentsatzeko hiru modu = tres maneras de mirar y pensar tu ciudad

Haurbanistak : zure hiria begiratzeko eta pentsatzeko hiru modu = tres maneras de mirar y pensar tu ciudad.
Donostia/San Sebastian 2016, [Donostia-San Sebastián] : 2016.
117 p. : il. col.
Textos en euskara y español.
ISBN 9788461762545

Enseñanza en el entorno urbano
Niños en el medio urbano
Talleres escolares
Urbanismo -- Donostia-San Sebastián
Sbc Aprendizaje A-711.4 HAU
http://millennium.ehu.eus/record=b1865954~S1*spi
TEXTO COMPLETO | Maushaus
http://maushaus.info/wp-content/uploads/2017/01/123HAURBANISTAK_WEB.pdf

[.eus] 1, 2,3, haURBANistak legatu gisa sortu zen. Bere helburua ikastetxeetako irakasleei tresna erabilgarri bat eskaintzea da, haurren pentsamenduan sakontzeko eta hura ikusgarri egin eta txikienei beren hirian ahotsa emateko. haURBANistak 2012an sorturiko proiektu bat da, Donostia 2016, Europako Kultur Hiriburuak bultzatuta, eta Donostiako ikastetxeei dago zuzenduta. Lehenengo deialdian bost ikastetxek parte hartu zuten. Izandako harrera onaren ondorioz, bigarren deialdi bat antolatu zen 2013an, eta 12 ikastetxera igo zen parte hartzea. 2015-16 ikasturtean sendotu egin da proiektua eta dimentsio handiagoa hartu du; guztira 15 ikastetxek parte hartu dute eta 1000 eskola-umek baino gehiagok. 2016ko ekainean, gauzaturiko prozesuen emaitzak San Telmo Museoko Laborategia aretoan antolaturiko erakusketa kolektibo batean erakutsi ziren.

[.es] Esta publicación surge como legado del proyecto haURBANistak con el propósito de facilitar al profesorado de los centros educativos una herramienta útil para profundizar, visibilizar y dar voz al pensamiento de las niñas y niños en su ciudad. haURBANistak es un proyecto creado en 2012 que pertenece al Programa Cultural de San Sebastián 2016, Capital Europea de la Cultura, dirigido a los centros educativos de la ciudad. En la primera convocatoria participaron cinco centros. Tras su buena acogida, se organizó una segunda convocatoria en 2013, ampliándose la participación a 12 centros. Durante el curso 2015/16, el proyecto se consolida y toma mayor dimensión, participando 15 centros y más de 1000 escolares, con nuevos contenidos y actividades. En junio de 2016, todos los procesos y resultados se mostraron en una exposición colectiva en la sala Laboratorio del Museo San Telmo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario